BC.Game پر کسٹمر سپورٹ
یہ آن لائن کیسینو اپنی ساکھ کی قدر کرتا ہے اور صارفین کے لیے ایک کامیاب اور دلچسپ گیم کے لیے تمام ضروری شرائط فراہم کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ صارفین کو اپنے سوالات پوچھنے، اور تجاویز یا شکایات دینے کے لیے، BC.Game پاکستان کسٹمر سپورٹ سروسز پیش کرتا ہے۔ یہ شعبہ دن میں 24 گھنٹے، ہفتے کے 7 دن کام کرتا ہے، اور پیشہ ور مینیجرز پر مشتمل ہوتا ہے۔ وہ درج ذیل شعبوں میں اپنی مہارت اور علم کی بدولت کسی بھی مسئلے کو حل کرنے میں مدد کریں گے۔
- قانونی مسائل؛
- تکنیکی مسائل؛
- مالی لین دین؛
- دستاویزات کی تصدیق۔
مدد کیسے حاصل کی جائے؟
BC.Game پاکستان میں رابطے کے کئی طریقے ہیں، جن میں سے ہر ایک مخصوص مسائل کو حل کرنے میں اپنے فوائد رکھتا ہے۔ صارفین وہ آپشن منتخب کر سکتے ہیں جو ان کے لیے بہترین ہو۔
ای میل
ای میل ایڈریس [email protected] کے ذریعے، کھلاڑی کسی بھی سوال کے لیے ہم سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ یہ طریقہ کسی مسئلے کو تفصیل سے بیان کرنے، تصدیقی عمل سے گزرنے، یا شکایت بھیجنے کے لیے مثالی ہے۔ ای میل کا فائدہ ضروری فائلوں کو منسلک کرنے کی صلاحیت ہے جو مسئلے کے جوہر کو زیادہ درست طریقے سے ظاہر کرتی ہے۔ تاہم، جواب موصول ہونے میں 24 گھنٹے لگ سکتے ہیں۔
براہراست گفتگو
صارف ہیڈ فون کے آئیکون پر کلک کر سکتے ہیں، جو نیچے دائیں کونے میں آفیشل ویب سائٹ پر موجود ہے۔ لائیو چیٹ آپ کو 20 منٹ کے اندر کسی بھی مسئلے کو حل کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ مزید یہ کہ کھلاڑی مواصلات کی زبان کا انتخاب کر سکتے ہیں اور سوال کے زمرے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔
مدداور تعاون کا مرکز
آفیشل ویب سائٹ پر ایک صفحہ ہے جو کھلاڑیوں کو براہ راست ہیلپ سنٹر پر بھیجتا ہے۔ وہاں، BC.Game پاکستان رقم کے لین دین، اکاؤنٹ مینجمنٹ، بونس وغیرہ جیسے شعبوں پر متعلقہ اور مفید معلومات فراہم کرتا ہے۔ ان مضامین کی بدولت صارفین اپنے طور پر کچھ مسائل حل کر سکتے ہیں۔
سوشل میڈیا
کھلاڑیوں کے ساتھ بات چیت کرنے اور تازہ ترین خبریں فراہم کرنے کے لیے، کمپنی کے ٹوئٹر، انسٹاگرام، ٹیلی گرام، فیس بک اور دیگر سوشل نیٹ ورکس پر صفحات ہیں۔ وہاں، صارفین اپنے سوالات نجی پیغامات میں پوچھ سکتے ہیں:
- انسٹاگرام: https://www.instagram.com/bcgamecom/؛
- فیس بک: https://www.facebook.com/bcgameofficial؛
- ٹیلیگرام: https://t.me/bcgamewin؛
- ٹویٹر: https://twitter.com/BCGameOfficial۔
نوٹس
صارف کو مدد کی درخواست کرنے کے لیے رجسٹریشن کے دوران مخصوص کردہ اصلی ای میل ایڈریس کا استعمال کرنا چاہیے کیونکہ تنظیم صرف رجسٹرڈ کھلاڑیوں کو مدد فراہم کرتی ہے۔
معاون عملہ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ہر ممکن کوشش کرے گا کہ صارفین کو مناسب وقت میں معیاری جواب ملے۔ تاہم، کچھ حالات میں، اضافی تفتیش کی اجازت دینے کے لیے ردعمل کا وقت بڑھایا جا سکتا ہے۔ اگر سپورٹ مینیجر اس مسئلے کو حل نہیں کر سکتا ہے، تو اسے کمپنی انتظامیہ کے پاس بڑھا دیا جاتا ہے۔
اگر کسی کھلاڑی اور BC.Game پاکستان کے درمیان تنازعہ پیدا ہوتا ہے تو فریقین کو پہلے اسے اندرونی طور پر حل کرنا ہوگا۔ اگر فریقین میں سے کوئی ایک فیصلے سے مطمئن نہیں ہے تو اسے عدالتوں میں اپیل کرنے کا حق حاصل ہے۔